Resepi Sup Ayam Tanpa Minyak, Mudah & Sihat

Kali ni admin nak share resepi Sup Ayam yang admin paling suka buat. Sangat mudah dan bagi admin rasa dia sedap je, nak cakap sedap sangat penilaian setiap orang berbeza. Tapi admin suka rasa sup yang macam ni sebab kurang suka menggunakan serbuk sup. Lagipun nak bagi anak makan rasa lebih selamat. Yang penting resepi … Continue reading Resepi Sup Ayam Tanpa Minyak, Mudah & Sihat

Advertisements

Lempeng Pisang Tanpa Gula

Dah lama teringin nak makan cekodok pisang @ lempeng pisang buatan sendiri. Yang kat kedai biasa dah letak serbuk penaik, kemudian terlebih tepung, tambah gula dan lain-lain. Saya tak berapa suka. Saya suka natural gitu. Tapi kalau tak sempat nak beli pisang dan dah teringin sangat nak makan saya beli jugak. Cuma bila dah beli rasa … Continue reading Lempeng Pisang Tanpa Gula