Jerawat Bernanah Beransur Pulih Dengan Vita-C Plus

Hari ni nak share pengalaman pengguna menggunakan Vita-C Plus.

Pengguna adalah seorang student universiti. Beliau sendiri yang ingin kongsikan testimoni ini dgnd semua kerana gembira sangat dengan perubahan pada kulit muka lepas mengambil Vita-C Plus selama 3 minggu.


Alkisah masalah kulit yg beliau alami: kulit jenis berminyak dan sering ditumbuhi jerawat dan kadang-kadang jerawat bernanah juga. Masalah makin teruk lepas beliau menggunakan make up pelbagai jenis sebab memenuhi satu tugasan yg diberikan pensyarah.

Selepas daripada tu, beliau mencuba bermacam-macam produk untuk menghilangkan jerawat di muka. Sehinggalah kakaknya menyarankan beliau menggunakan Vita-C Plus Shaklee.

Amazingly! Selepas 3 mingggu konsisten, dgn mengambil 2 biji dan 2 biji malam, kulit wajah beliau dah mengalami perubahan ketara. Kawan-kawan dan pensyarah juga menegur perubahan yg beliau alami..

Siapa tak gembira kan kalau kulit muka yang dulu penuh jerawat yang susah nak dibuang beransur hilang.

image

Bukan adik ni saje yang suka dengan Vita-C Plus ni, saya pun memang favor juga dengan produk ni sebab saya dulu berjerawat belakang. Lepas saya consume set untuk kesuburan, yang mana Vita-C Plus pun termasuk dalam set ni, saya tak perasan jerawat belakang saya dah takde. Tahu-tahu je dah takde. Ye lah sebab kita makan untuk tujuan lain. Jadi tak perasan la masalah yang lain-lain tu.


Saya memang rekemen sangat pada mereka-mereka yang mempunyai masalah kulit untuk ambil Vita-C Plus ni sebab vitamin Shaklee berasaskan bahan semulajadi. Apabila kita ambil Vita-C Plus contohnya, vitamin C yang kita dapat daripada Vita-C Plus ni menghampiri vitamin C yang kita perolehi daripada sumber-sumber asli yang menghasilkan vitamin C. Contohnya lebih kurang macam kita makan buah orange la. Takde bahan-bahan terlarang dimasukkan. Original vitamin C yang kita akan dapat. Sebab itu ianya berkesan dan selamat.

Dan bezanya, 1 tablet Vita-C Plus sama dengan lebih kurang 7 biji buah oren yang masak ranum yang baru dipetik. Tapi buah oren yang sampai kat kita telah melalui macam-macam proses yang akan menurunkan kadar vitamin C yang ada pada buah oren tu dan juga mungkin telah berada berbulan-bulan di gudang, di pasaraya, di kedai sebelum sampai kepada kita pengguna. Jadi boleh bayangkanlah hanya berapa sahaja vitamin C yang tinggal untuk sebiji buah. Nak dapatkan kadar vitamin C yang sama dengan Vita-C Plus tak tahu lah berapa biji buah diperlukan sehari. Kalau saya memang saya tak mampu. Kadang nak makan sebiji je dah tak mampu nak abiskan. Bukan semua buah oren itu manis kan.


Kalau anda nak mendapatkan vitamin C yang cukup untuk tubuh badan anda, pastikan ambil Vita-C Plus ni. Tak rugi insyaAllah. 180 biji satu botol. Dan boleh bertahan selama 6 bulan jika anda ambil sehari 1 biji. Biasanya memang ambil 1 biji sehari untuk kulit normal. Kecuali kulit macam adik ni tadi yang ada masalah kulit yang ketara boleh la ambil lebih untuk kesan yang lebih cepat.

Kandungan vitamin C yang terbaik, menghadapi beberapa peringkat saringan bahan sebelum penghasilan produk dan ujian klinikal.

Sentiasa selamat, sentiasa berkesan, sentiasa mesra alam…

InsyaAllah tak menyesal cuba…malah jatuh cinta…

Hubungi untuk harga terbaik,
Sue (0132061810)

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s