Tinggal 3 hari lagi!

Dapatkan ESP dengan hanya RMXX.XX. Contact saya SEGERA!

Kelebihan beli 1 set Promo ESP kali ini ialah :-

  • Beli ESP untuk 7 canister dengan harga 6 canister.
  • Beli set ESP ini dengan HARGA AHLI dan dapat KEAHLIAN PERCUMA seumur hidup. TAK PERLU lagi bayar RM65 untuk menjadi ahli.
  • Dapat cashback lagi dan terus masuk ke akaun anda.
  • KONSULTASI PERCUMA seumur hidup, just sms/whatsapp saya. InsyaAllah saya akan respon secepat mungkin.
  • Dapat beli produk Shaklee yang lain-lain dengan HARGA AHLI pada bila-bila masa dan buat belian sendiri online sahaja. Saya akan guide jika ada yang tak faham.
  • Dapat masuk ke secret group FB yg saling membantu & mengandungi pelbagai maklumat tentang Shaklee & semua produknya.
  • Peluang untuk menjalankan perniagaan sendiri bersama Shaklee & menjana pendapatan sehingga 4/5/6 angka setiap bulan.

Jom order dengan saya! Dan rebut kelebihan-kelebihan tersebut SEKARANG!

☎ Call/Sms/WhatApp : 013-2061810 (Suriana)

promo-esp-6free1

Leave a Reply

